Många har förstått att video är det överlägset bästa sättet att nå ut med sitt budskap.

Vpitch är verktyget som tar er video och gör det till ett säljverktyg.

 

Hur använder man VPitch?

 

Först ska ni ha en video för ändamålet.

Här rekommenderar vi en kort  stark video som väcker intresse.

 En Vpitchfilm bör vara som en filmtrailer, man ska vilja veta mer efter man ha sett den!

 En Vpitchfilm ska fånga upp de prospekt som har ett faktiskt behov av era tjänster.

När ni har er pitchvideo så kan era säljare skicka ut den till prospekten som vill ha mer info.

 

Skicka ut videon i nyhetsbrev eller till prospekt på Linkedin.

Med Vpitch är man inte bunden till ett mailprogram eller en plattform.

 

När prospekten tittat på er video så får ni en notis som bl.a. talar om-

vem som tittat, när dom tittat och hur många gånger dom tittat.

Ovärderlig information för säljaren.

 

När säljarna sedan kontaktar prospekten, gärna dagen efter, så vet de att prospekten har sett videon och att de kommer ihåg innehållet.

Prospekten har nu möjligheten att ge säljaren ett upplyst besked om intresse för möte finns eller inte.

 

Ni får göra en perfekt presentation till fler prospekt varje gång. Detta i kombination med en perfekt tajmad återkoppling ger era säljare många fler möten…  Många fler!

TOP